نوشته شده توسط : admin

راهنمای سفر به تفلیس گرجستان و کارهایی که باید انجام داد

شهر تفلیس  در حاشیه رودخانه کُر، در نزدیکی کوه های قفقاز و دریای سیاه قرار گرفته است. شهر تفلیس در قرن پنجم قبل از میلاد مسیح توسط پادشاه واختانگ یکم بنیانگذاری شد و از آن زمان شهر تفلیس به عنوان پایتخت کشور گرجستان شناخته شده است. به دلیل قرار گیری شهر تفلیس بین دو قاره آسیا و اروپا و نزدیک بودنش به جاده تاریخی ابریشم همیشه به عنوان منطقه ای ارزشمند شناخته می شده است و کشورهای قدرتمند دنیا خواهان به تصرف درآوردن تفلیس بوده اند. امروزه شهر تفلیس به خاطر موقعیت جغرافیایی خود تبدیل به یک نقطه ی مهم برای ترانزیت انرژی و پروژه های تجارتی شده است و با دارا بودن اماکن تاریخی و طبیعت زیبا و بکر خود تبدیل به یکی از محبوبترین و خواستنی ترین مقاصد گردشگری در سطح بین الملل شده است و توریست ها و گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای تفریح و گذراندن تعطیلات خود به شهر تفلیس سفر می کنند. اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان  انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور گرجستان در شهر تفلیس با آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

قبل و هنگام سفر به گرجستان چه کنیم؟

قبل از رفتن چند کلمه گرجی یا روسی یاد بگیرید زبان انگلیسی در شهرهای مرکزی کشور از جمله تفلیس، باتومی و کوتایسی بسیار گسترده است. با این حال، اگر قصد سفر به سراسر کشور یا مناطق دورافتاده را دارید، ایده خوبی است که به برخی از عبارات اساسی در زبان گرجی تسلط داشته باشید. با این حال، اگر گرجی برای شما کمی سخت به نظر می‌رسد، می‌توانید با زبان روسی بروید - بیشتر نسل قدیمی‌تر آن را کاملاً صحبت می‌کنند و می‌فهمند. کلیساها و صومعه های زیادی را ببینید گرجستان یک کشور مذهبی پیرو مسیحیت ارتدکس است. این دین در قرن چهارم در اینجا معرفی شد. این کشور صدها، اگر نگوییم هزاران کلیسا و صومعه با عصر و سبک معماری متفاوت دارد. در مناطق دورافتاده، این کلیساها بیشتر روی تپه‌ها قرار دارند، بنابراین اگر از آنها دیدن کنید، کمی پیاده‌روی خواهید کرد.

در صورت دعوت به خانه خانوادگی، هدیه بیاورید میهمان در گرجستان هدیه ای از طرف خداوند در نظر گرفته می شود. بنابراین، یک خانواده میزبان مطمئن خواهد شد که شما در خانه خود احساس راحتی می کنید. حتماً به هر خانه ای که در آن اقامت دارید نوعی هدیه بیاورید

تبدیل پول در تفلیس گرجستان

برای سفر به گرجستان با تور تفلیس بهتر است که در ابتدای سفر دلار همراه خود داشته باشید و سپس  پس از رسیدن به مقصد می توانید به راحتی در صرافی، فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که در فرودگاه تفلیس هستند پول خود را به لاری تبدیل کنید.خوشبختانه نرخ تبدیل ارز در همه‌ جای گرجستان یکسان است.

پول گرجستان

به شما توصیه می کنیم پول خود را به صورت مبالغ کم از دلار به لاری تبدیل کنید چرا که اگر مبلغ زیادی ر ابه لاری تبدیل کنید ممکن است که از شما پورسانت بگیرند.

مراکز خرید تفلیس گرجستان

برای خرید کردن در گرجستان در مراکز تجاری مدرن و پاساژهای مختلف می توانید بگردید و کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. مراکز خرید امروزی و مدرن تفلیس از جمله تفلیس مال،مرکز خرید ایست پوینت،مرکز خرید مرانی،تفلیس سنترال جاهایی هستند که در آن برندهای مطرح دنیا، عطر، کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی، اسباب بازی، هایپرمارکت ،لوازم منزل، طلا و جواهرات و...  به فروش می رسند که علاوه بر خرید می توانید در کافه و رستورانها غذا میل کنید و از شهر بازی و امکانات تفریحی آن بهره مند شوید.

برای خرید در بازارهای تفلیس و بازارچه های روباز نیز می توانید سکه های قدیمی،مجسمه، اشیای عتیقه، صنایع دستی،خوارکی و مواد غذایی، سوغات، کتاب، نقاشی، زیور آلات تزئینی و .. تهیه کنید. این بازارهای ارزان محلی تفلیس شامل بازار درای بریج، بازارهای خیابان روستاولی، خرید ارزان در خیابان پکینی و .. می باشند.

اینترنت در تفلیس

پوشش وای فای تقریباً در همه جا وجود دارد، مگر اینکه به یک منطقه بسیار دورافتاده سفر کنید، جایی که حتی شبکه های تلفن نیز به سختی کار می کنند. اکثر کافه‌ها، بارها و رستوران‌ها و همچنین مکان‌های اقامتی دارای وای‌فای رایگان هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک رمز عبور بخواهید.

همیشه مقدار کمی پول نقد همراه داشته باشید

در حالی که می توانید با کارت اعتباری خود در شهرهای بزرگ پرداخت کنید، می خواهید همیشه مقداری پول نقد همراه خود داشته باشید. این به ویژه هنگام سفر در سراسر کشور مفید است. بیشتر مهمان‌خانه‌ها و رستوران‌های شهرهای کوچک‌تر کارت نمی‌پذیرند.

کلیسا در تفلیس

اجاره ماشین می تواند گران باشد

گرجستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه است، اما یک چیز که کمی گران است، اجاره ماشین است. قیمت به تعداد روز، نوع خودرو و محل تحویل بستگی دارد. اگر نمی خواهید پشت فرمان بنشینید، برخی از شرکت ها گزینه راننده را نیز ارائه می دهند.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

دبی

دبی شهری است که بین قدیم و جدید گیر افتاده است. مکانی در یک فرهنگ محافظه کار با آداب و رسوم دنیای قدیم و در عین حال وگاس خاورمیانه ای که هر چیزی در آن می رود (تا زمانی که پشت درهای بسته باشد). من از این که چقدر در این شهر باید انجام شود شگفت زده شدم – و چگونه حتی در عرض یک هفته هنوز در حسرت کارهای بیشتر مانده بودم.

دبی شهری جذاب و چندفرهنگی است که سزاوار خیلی بیشتر از یک توقف است. این راهنمای سفر به دبی به شما کمک می کند تا بهترین استفاده را از بازدید خود ببرید و در عین حال به شما نشان می دهد که چگونه در هزینه خود صرفه جویی کنید.

دبی تنوعی از تفریحات را دارد. شاید خاص ترین آن ها برج خلیفه باشد که بلندترین و مرتفه ترین برج دنیا است. بعد از آن به  آکواریوم دبی بروید و دنیای زیر آب را تماشا کنید. صحراهای دبی دنیایی از هیجان هستند حتما در سفر خود این تفریح هیجان انگیز را انتخاب کنید. پارک الممرز دبی و باشگاه گلف دبی هم در کنار دیگر جاذبه ها و تفریحات دبی جذابیت های زیادی دارند. تماشای فواره موزیکال دبی با دیدن بازی نور و حرکت آب در شب زیبای شهر با تور دبی در نوع خود شگفت انگیز است. برج خلیفه به عنوان بلندترین ساختمان جهان هم جاذبه های گردشگری دبی را کامل خواهد کرد. علاوه براین جاذبه های گردشگری دبی با آفرهای ویژه تابستان الفبای سفر می توانید از این اماکن زیبا و دیدنی لذت ببرید.

برج خلیفه دبیبرج خلیفه دبی

آنتالیا

آنتالیا تنوعی از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است. اگر از عاشقان ساحل و دریا هستید پیشنهاد می کنیم به یکی از مناطق بلک، لارا و یا کمر بروید و در سواحل داغ آن جا پیاده روی کنید و آفتاب بگیرید و حتی در آنجا به تماشای غروب آفتاب بنشینید. آنتالیا برای دوست داران تاریخ هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. وجود مناطق تاریخی زیاد در آنتالیا باعث شده این شهر برای علاقمندان به اماکن تاریخی و باستان شناسان هم جذابیت بسیاری داشته باشد. پس اگر شما هم از این دسته از گردشگران هستید حتما حتما بازدید از دروازه هادریان، برج ساعت آنتالیا و مناطق باستانی همچون آسپندوس، شهر قدیمی ترمسوس و شهر پرگ آنتالیا را ازدست ندهید. در ضمن در آنتالیا کلی تفریحات جذاب مثل دولفین لند، پارک آبی آکوالند و آکواریوم آنتالیا است که اگر به آن جا بروید سفری هیجان انگیز را برای خودتان رقم می زنید.

ایروان ارمنستان

ارمنستان کشور کوچکی است که اغلب توسط مسافران فراموش می شود زیرا در پشت ترکیه و همسایه محبوب تر آن، گرجستان قرار گرفته است. این سرزمین باستانی و عرفانی است، و کشوری است که هنوز در میان انبوه گردشگری انبوه دست نخورده است، حتی اگر کارهای زیادی در ارمنستان انجام شود.

مردم آن در میان دوستانه ترین مردم جهان هستند و این یک کانون جدی برای تاریخ است. قدمت برخی سایت ها به ۴۰۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. و چه عاشق تپه‌های غلتان باشید و چه از قله‌های پوشیده از برف ترجیح می‌دهید، آنچه را که به دنبالش هستید در مناظر ارمنستان پیدا خواهید کرد. برای امضای قرارداد: فوق‌العاده ارزان است، و آن را به مقصدی عالی برای مسافران ارزان قیمت و کوله‌پشتی‌ها تبدیل می‌کند. با این حال این مقصد هرچند به اندازه همسایه های خود مشهورتر نیست برای مسافران خارجی اما با این حال ایرانیان به وفور به اینجا سفر می کنند و همیشه از خوبی های آن یاد می کنند. این سفر با تور ارمنستان لذتش چندبرابر می شود. اگر بخواهیم از جاذبه های گردشگری ارمنستان نام ببریم، حتما باید به معبد گارنی و کلیسای گغارت اشاره کنیم. هر دوی این بناها در حومه شهر ایروان قرار دارند و در صورتی که علاقمند به بازدید از آنها هستید باید حدود ۳۰ کیلومتر از ایروان فاصله بگیرید. به غیر از این دو جا اگر باز هم مشتاق دیدن مکان های تاریخی هستید می توانید در تور ارمنستان به ماتناداران سری بزنید. این مکان یک کتابخانه باستانی است و همین الان هم در آن کتب خطی زیادی نگهداری میشود. کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر هم به عنوان بزرگترین کلیسای منطقه قفقاز جنوبی شناخته می شود.

ساختمان موزه ایروانساختمان موزه ایروان

استانبول

استانبول بسیار منحصر به فرد است و شبیه هیچ شهر دیگری نیست. این به معنای واقعی کلمه برخورد دو جهان است – قاره اروپا با قاره آسیا برخورد می کند و یک همجوشی ایجاد می کند، یعنی استانبول. آنچه بسیار جذاب است این است که استانبول تنها کلان شهر در جهان است که دو قاره را در بر می گیرد. این شهر ترکیه به دو قسمت تقسیم می شود. دو طرف، دو قاره، دو فرهنگ وجود دارد. همین تناقض است که استانبول را به یکی از جذاب ترین شهرها تبدیل می کند.

دسترسی به بسیاری از مناظر استانبول با پای پیاده بسیار آسان است اگر مانند اکثرا ایرانیان تور استانبول میخواهید بخرید. بهتر است مستقیماً از محله تاریخی سلطان احمد در منطقه فاتح شروع کنید. در اینجا تمام جاذبه های گردشگری اصلی در مرکز قدیمی استانبول، از جمله ایاصوفیه معروف جهان را خواهید یافت.

پس از عبور از پل گالاتا، به سمت دیگر شاخ طلایی در منطقه بی اوغلو – سمت مدرن استانبول – خواهید رسید. در اینجا دیگر تمرکز بر گشت و گذار نیست، بلکه بیشتر بر سبک زندگی ترکی است. با این وجود، مکان هایی وجود دارد که ارزش دیدن را در اینجا نیز دارد.

نمایی تماشایی از تاریخ استانبولنمایی تماشایی از تاریخ استانبول

تفلیس و باتومی گرجستان

گرجستان، کشوری کهن در شمال غربی ایران که مملو از آثار باستانی، کلیساهای باشکوه، خانه ها و آتشکده ها است. هرچند که این موارد نمی تواند موجب شود تا از طبیعت بی نظیر این کشور در هر نقطه از آن غافل بمانیم. در واقع وقتی می خواهیم در مورد جاذبه های گردشگری گرجستان حرف بزنیم، باید در مورد هر مدل از دیدنی هایی که کشورها می توانند داشته باشند بگوییم. باغ گیاه شناسی باتومی مکان مناسبی برای علاقمندان طبیعت است. همچنین در تور ارزان گرجستان الفبای سفر می توانید به بازدید از آکواریوم باتومی از زیبایی های آن لذت ببرید. در این شهر پارک آبی، مرکز غواصی و دلفینیاروم هم برای علاقمندان به تفریح های آبی فراهم است

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تفریحات و جاهای دیدنی تایلند

کشور تایلند با شهرهای محبوبی مانند پوکت و پاتایا و بانکوک و صدها معابد،جزیره، غار و پارکهای ملی برای هر گردشگری جذاب خواهد بود. برای شروع سفر به این کشور با الفبای سفر همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

دیدنی های تایلند

تایلند سرزمینی با زیبایی های بینظیر و تمام نشدنی است که اگر بخواهیم در وصف آن سخن گوییم باید روزها و هفته بنویسیم ، شهرهای تایلند از شهرهای توریستی و بسیار محبوب در میان گردشگران سرتاسر دنیا هستند ، پوکت یکی از شهرهای زیبای تایلند است که خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری تایلند و آسیا به شمار می رود ، پوکت جزیره کوچک و زیبا در تایلند است که به نسبت پاتایا گران تر است و مقصد مورد علاقه اروپایی ها نیز هست ، جزیره فی فی یکی دیگر از جذابیت های تایلند است که از زیباترین جزایر گرمسیری جهان به شمار می رود ، در تمامی نقاط جزیره فی فی صخره های آهکی ، سواحل شنی و غار های پنهان وجود دارند که می تواند برای ماجراجویان بسیار سرگرم کننده باشد ، جزیره جیمز باند هم که دیگر معرف حضور همه است که در مرکز آن غاری بسیار زیبا وجود دارد که می تواند بسیار برای گردشگران هیجان انگیز باشد ، شهر ساحلی پاتایا یکی از محبوب ترین و زیبا ترین جاذبه های تایلند است که سالانه هزاران گردشگر را به سمت خود می کشد و شهر محبوب ایرانی ها در تایلند می باشد و به بانکوک هم نزدیک است ، ساحل جامتین در پاتایا یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تایلند می باشد که بسیار هم مشهور و محبوب است ، باغ گرمسیری نونگ نوچ ، سیلورلیک یا همان دریاچه نقره‌ای ، بازارهای شناور ، شهر تاریخی آیوتایا ، کمپ فیل های آبی در چیانگ مای ، غارها و سواحل ریلی ، گورستان صدف کرابی ، خلیج مایا و همچنین چشمه‌های آب گرم کلانگ تام از دیگر جاذبه های بسیار خوب و سرگرم کننده در تایلند می باشند که همگی ارزش دیدن را دارند. اگر قصد دارید از جاذبه های محشر این کشور دیدن کنید تور تایلند را در نظر داشته باشید.

 مکانهای تفریحی تایلند

جزیره فی فی پوکت

تفریحگاه سامت نانگ شی (Samet Nangshe) در نزدیکی پوکت

تفریحگاه سامت نانگ شی (Samet Nangshe) یکی از مشهورترین مناظر و تفریحگاه های فانگ نگا از نظر گردشگران تور پوکت می باشد. تنها ۳۰ دقیقه رانندگی از پوکت و گذر از مسیر واقع شده در تپه، منظره ای خیره کننده از جزایر سنگی خلیج فانگ نگا را در اختیار شما قرار می دهد. در زمان های مشخصی از این منطقه کهکشان راه شیری نیز قابل مشاهده است.

برج بایوک در قلب بانکوک

از زمان تکمیل برج بایوک در سال ۱۹۹۸ یکی از برترین آسمان خراش های بانکوک بوده و از پراتونام (یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک) ۳۰۹ متر بالاتر رفته است. در تور بانکوک دوربین عکاسی خود را برداشته و به بالای این برج بروید. در آنجا می توانید بهترین پس زمینه های عکاسی را از اتوبان ها و ساختمان های اطراف دریافت کنید.

جزیره فی فی پوکت

در ۴۸ کیلومتری جزیره پوکت، جزایره ۶ گانه بسیار زیبای فی فی وجود دارد. صخره هایی از جنس آهک این جزیره را در برگرفته است. ساحل های شنی جذاب و غارهای شگفت انگیز نیز از دیگر جاهای دیدنی این منطقه است. جزایر شش گانه فی فی که به زیبا ترین جزیره های گرمسیری جهان شهرت دارند،  دو جزیره اصلی را دربر دارد که  که یکی از آن ها خالی از سکنه بوده و به نام فی فی شهرت دارد و در دیگری مسلمانان جنوب تایلند زندگی می کنند. تور پوکت بهترین فرصت برای گردش در این آب کریستالی است.

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا

باغ گرمسیری نونگ نوچ پاتایا Nong Nooch از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در جنوب شرقی آسیا محسوب می شود. مساحت  این باغ زیبا و رنگارنگ ۲٫۴ کیلومتر مربع است که دارای قسمت های مختلفی است که یکی از زیباترین آنها به باغ فرانسوی شهرت دارد که ازطراحی باغ های قصر قرون وسطایی نشات گرفته است.

باغ بونسای، باغ گیلاس و باغ رز ایتالیایی از دیگر بخش های این باغ هستند که بسیار تماشایی و شگفت انگیزند. حدود ۶۵۰ نوع گل ارکیده در رنگ های گوناگون در این محل وجود دارد که تماشای آنها چشم هر گردشگری را خیره می کند، همچنین۱۱۰۰ گونه نخل، انواع کاکتوس، گیاهان چربی (سوکولنت ها) در این باغ وجود دارد که زیبایی خاصی به این محل بخشیده اند.

مکانهای تفریحی تایلند

باغ نونگ نوچ پاتایا

تفریحات شبانه شاد و مفرح پوکت

نایت کلاب هالیوود پوکت

این نایت کلاب که نامش را از هالیوود گرفته است یکی از کلاب های مشهور پوکت است. این کلاب همانطور که از اسمش ممکن است تصور کنید, دارای دکور پر زرق و برق و پر نور است و فضای مطلوب را برای یک شب جذاب و مهیج فراهم می کند. کارکنان این نایت کلاب برخورد گرمی دارند.این محل دارای دو سالن جداگانه است که در هر کدام موسیقیهای مختلفی پخش میشود که بنابر سلیقه خود میتوانید انتخاب کنید که به کدام سالن بروید.

هم دی جی های تایلندی و هم دی جی های بین المللی در نایت کلاب هالیوود برنامه اجرا می کنند. برنامه های مختلفی در این مکان برای میهمانان تدارک دیده میشود و همچنین برای تعطیلات مراسمهای خاصی اجرا می شود

نایت کلاب تایگر Tiger پوکت

نایت کلاب تایگر یک کلوب شبانه است که تا حدی تم غربی دارد و جز یکی از محلهای است که در آن می توانید تفریحات شبانه پوکت را آغاز کنید. این نایتکلاب در خیابان بنگلا واقع شده و دارای نمای سنگی و مجسمه های بزرگ ببر است.در داخل آن تعداد زیادی بار و صندلی وجود دارد. در طبقه دوم یک دی جی به اجرای موسیقی می پردازد.

وجود گروه های مختلف و دیجها و موزیک باند این کلوب را به محلی شلوغ و پرطرفدار در بین گردشگران و مردم محلی تبدیل کرده است. نایت کلاب تایگر محیطی کاملا امن را برای مشتریهای خود ارائه می دهد و سالن روشنایی خوب و سیستم صدایی بسیار با کیفیتی دارد.

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

باتوجه به اینکه کرونا همچنان نه تنها در ایران بلکه در دنیا ریشه کن نشده و عملا به بخشی از زندگی همه مردم تبدیل شده بعد از آن که کشورها توانستند با تزریق انواع واکسن ها تا حدودی از افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر جلوگیری کنند به صورت تدریجی شرایطی پیش آمده تا ایرانیان بتوانند با رعایت موارد و با داشتن مدارکی بتوانند به سایر کشورها سفر کنند اما در این باره قصد داریم ببینیم شرایط سفر به کدام کشورها برای ما ایرانیان مخصوصا در ایام نوروز راحت تر و بی دردسرتر می باشد.

سفر با تور ارمنستان نوروز 1401

گر قصد رزرو و یا خرید تور ارمنستان را دارید حتما همراه ما باشید. ارمنستان کشوری کوچک در همسایگی شمال غربی ایران است.شهر ایروان، پایتخت این کشور محسوب می شود. از میان جمعیت حدود سه میلیون نفری ارمنستان حدود یک میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی می کنند.

قدمت این کشور به بیش از دو هزار سال پیش برمیگردد و از این بابت در کنار جاذبه های طبیعی آن، مکان های تاریخی جذابی هم دارد و این کشور هر ساله پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است.اگر ایروان ارمنستان را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور ارمنستان نوروز 1401 آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

 

* بلیط رفت و برگشت هواپیما

* تور لیدر فارسی زبان

* ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت

* رزرو پرواز

* رزرو هتل

تنها تعدادی از خدمات الفبای سفر برای تور ارمنستان درنوروز می باشد.

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

ساختمان موزه در ایروان ارمنستان

تور دبی نوروز 1401

 

بی پرجمعیت­ ترین شهر امارات است و علاوه بر مکان های زیبا برای گردشگران، هر ساله رویدادهای بسیار بزرگی هم در آن برگزار می گردد. در سال گذشته دبی میزبان رویداد مهمی مانند مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا بوده است و همچنین هر ساله نمایشگاه BIG5 (بزرگترین رویداد در زمینه ساخت و ساز دبی) در دبی برگزار می شود .

 

با توجه به نزدیکی دبی به کشور ما، می توانیم با کمترین هزینه از جاذبه­ های بسیار زیاد آن لذت ببرید. اگر دبی را به عنوان مقصد سفرتان در بهار 1401 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور دبی آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

 

در ایام نوروز در یک هوای خوب با تور دبی نوروز 1401 به تماشای مروارید خاورمیانه بنشینید. به بالای برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) بروید و در آنجا مناظر خارق العاده ای را در خلیج فارس مشاهده کنید. در کنار برج خلیفه در مرکز شهر دبی ، بزرگترین مرکز خرید در جهان قرار دارد که دارای ابعادی معادل 1،124،000 متر مربع است.

 

دبی مال بیش از 1300 فروشگاه دارد و هر روز از ساعت 10 صبح تا نیمه شب باز است. اگرچه قدم زدن در اطراف مرکز خرید خود رایگان است ، اما برخی از جاذبه ها هزینه ورودی را دارند.پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار و کارت واکسن از موارد مورد نیاز برای سفر نوروزی به دبی در کرونا است.

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

تماشای برج خلیفه دبی با تور نوروزی

تفریح با تور سریلانکا نوروز 1401

 

ماه مارس، به عنوان یکی از ماه های فصل بهار، و شروع بارندگی ها پس از گذر از زمستان، می تواند زمان بسیار مناسبی برای سفر به سریلانکا باشد. آب و هوای گرم، همراه با بارش های شبانه مکرر، شرایط جوی ایده آلی را برای گردشگران فراهم می کند سفر نوروزی به سریلانکا، کشوری به شکل نگین در اقیانوس هند مطمئنا غافلگیر کننده است.

 

شاید سریلانکا مقصدی باشد که انتظار زیادی از آن نسبت به سایر کشورها نداشته باشید. اما این یک تجربه شگفت انگیز است. چشم اندازهای سرسبز، غذای خوشمزه، حیات وحش فراوان و عظیم، خط ساحلی دیدنی و مخصوصاً مردم محلی که خوشامدگویی که میهمان نوازی را به سطح بالاتری رساندند همه و همه نشان دهنده سفری بی نظیر با تور سریلانکا نوروز 1401 به گوشواره هندوستان هستند.

 

مدارک لازم:

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

نتیجه منفی تست PCR

در ایام کرونا نوروز را به کجا برویم؟

نمایی دیدنی از سواحل سریلانکا

چه مکان هایی در سریلانکا منتظر شما هستند؟

 

پایتخت قدیمی کشور سریلانکا شهر آنوراداپاپرا (Anuradhapura) خرابه های تاریخی بسیاری دارد که قدمتشان به 2000 سال میرسد! نام قدیم سریلانکا سیلون (Ceylon) بوده است و دارای تمدن باستانی درخشان، ساحل های طلایی شنی همراه با نخل های نارگیل، کوهستان ها و مزارع کاشت چای و کائوچو می باشد.

 

زمانی که شما با تور سریلانکا از جاذبه های گردشگری سریلانکا دیدن می کنید ساختمان هایی از زمانی که سریلانکا جزئی از مستعمرات کشورهای پرتغال، هلند و انگلیس بوده است را خواهید دید. تعداد زیادی فیل را خواهید دید که برخی از آنها در جشنواره های محلی سریلانکا شرکت می کنند و اگر خوش شانس باشید می توانید در پناهگاه حیات وحش سریلانکا پلنگ ها را از نزدیک ببینید.

 

چای سریلانکا بسیار معروف است و اگر علاقمند به دانستن بیشتر در مورد چای می باشید در تور سریلانکا از کشتزارهای چای دیدن فرمایید. نیوراداپورا (Nuradhapura) یک مکان مقدس در شهر است و به دستور یک راهب بودایی ساخته شد

 

سفر به تایلند سرزمین لبخندها با تور نوروزی

 

تایلند یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در جهان است که معابد شگفت انگیز آنجا در کنار طبیعت، تفریحات متنوع و هتل های لوکس شما را دعوت به سفر در این سرزمین می کنند. از دشتها و تپه های خیره کننده گرفته تا سواحل ماسه سفید پوکت، سامویی و کرابی، موج زیبایی را تابانده است. تایلند به قدری چیزهای زیادی برای ارائه دارد که یک بار بازدید هرگز کافی نیست. بنابراین می توانید با خرید تور پوکت، پاتایا و بانکوک تایلند سفر عالی را در این ایام به تایلند داشته باشید.

 

مدارک لازم:

پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

نتیجه منفی تست PCR

کارت واکسن

پرینت حساب بانکی بامانده 40.000.000 تومانی

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی، خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

 

منبع : آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 
 
 

نوروز ۱۴۰۱ به نظر میاد شرایط خیلی خیلی متفاوت تر از سال های گذشته باشد. مخصوصا که اکثر کشورها مردمانشان را واکسینه کردند و کشورها با رعایت احتیاط لازم از مسافران و توریست ها پذیریایی می کنند.

اما اگر دوست داشتید نوروز ۱۴۰۱ را به ترکیه و مخصوصا به جایی غیر از استانبول و آنتالیا سفر کنید حتما در این راهنمای سفر ترکیه همراه ما باشید.

قونیه

قونیه از دیگر شهرهای ترکیه، جاذبه های دیدنی زیادی دارد که از جمله می توان آرامگاه مولی شاعر پر آوازه ایرانی را نام برد. اما دیدنیهای قونیه حرف زیادی برای گفتن دارد اما شاید در این میان چیزی که خیلی بیشتر از سایر دیدنی های قونیه برای ما ایرانیان به چشم آید مقبره مولانا است. قونیه محل زندگی مولانا جلال الدین بلخی عارف و شاعر مشهور ایرانی می باشد و به همین دلیل مقبره او نیز در این شهر قرار دارد. تور قونیه نوروز ۱۴۰۱ فرصتی برای تماشای بنای یادبود این شاعر و عارف ایرانی و سایر دیدنی های می باشد.

مقبره مولانا

ازمیر

شهر زیبا ازمیر دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و توریستی خاص خود می باشد. شهر ازمیر به نام “مروارید دریای اژه” نیز شناخته می شود. شهر ازمیر ترکیه با داشتن حال و هوای دریای اژه، سواحل دارای پرچم آبی، طبیعتی زیبا، دهکده هایی دوست داشتنی و اماکن مشهور تاریخی، خوش آمدگوی گردشگران و مسافران به این شهر است. شهر ازمیر دارای اماکن مختلف، مناطق سنتی و مناطق ساحلی برای بازدید می باشد. یکی از پر بازدیدترین نقاط در ازمیر شهر چشمه است که با دریای آبی، سواحل طلایی و ورزش های آبی بسیار طرفدار دارد و از دیدنیهای چشمه ازمیر می توان بناهای تاریخی مانند شهر تاریخی افسوس و جزایر اطراف چشمه مانند جزیره خیوس اشاره کرد. اگر به دنبال تفریحات ازمیر ترکیه می باشید بهتر است به اماکنی مانند شهربازی لوناپارکلار، پارک  تایلندی، پیست اسکی بزداگ، پارک موامر اکسوی سری بزنید و از تفریحات این اماکن لذت ببرید اما یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری در این منطقه پاموکاله ازمیر است که سالانه با آب های سرشار از مواد معدنی خود گردشگران و توریست های بی شماری را به سمت خود جلب می کند. پیشنهاد می کنیم شما هم با کمک تور ازمیر نوروز ۱۴۰۱ یکی از آن گردشگران خوش شانس باشید.

                                                           میدان معروف ازمیر

کوش آداسی

حال که قصد سفر به ازمیر دارید پیشنهاد میکنیم حتما به کوش آداسی بروید. کوش آداسی یکی از محبوب ترین شهرهای تفریحی ترکیه است که در ساحل زیبای اژه واقع شده است.

یکی از محبوبترین و جذابترین مقاصد ساحلی ترکیه کوش آداسی یا همان شهر پرنده است. علاوه بر این، وجود مناطق تاریخی زیاد در این شهر باعث شده کوش آداسی برای علاقمندان به اماکن باستانی هم جذابیت های زیادی داشته باشد. نزدیکی کوش آداسی به جزیره یونانی ساموس مخصوصا در فصل های بهار و تابستان موجب شده است تا گردشگران زیادی راهی این شهر زیبا شوند. شاید جالب باشد که بدانید آفتابی ترین شهر ترکیه همین کوش آداسی است. وجود دریای تمیز موجب شده است که کوش آداسی شهرت خاصی از نظر ماهیگیری در بین شهرهای ترکیه بدست آورد. وجود تفریحات هیجان انگیز ساحلی در کوش آداسی بیش از پیش موجب شده است تا این شهر به منطقه ای محبوب برای گردشگران تبدیل شود. در تمامی فصول سال از جمله تابستان و نوروز می توانید به وسیله آفر تور نوروزی ترکیه آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری بی نظیر را در این شهر تجربه کنید. این شهر دوست داشتنی با ۱۰۰۰۰۰ نفر جمعیت هر ساله بیش از ۱.۵۰۰.۰۰۰ بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جذب می کند. کوش آداسی با جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی احاطه شده است که این شهر را به یک مقصد عالی برای گذراندن تعطیلات نوروزی برای هر نوع مسافر تبدیل کرده است. از جاذبه های توریستی کوش آداسی که واقعا ارزش آن را دارند تا در ایام نوروز از آن ها دیدن کنید می توان به دیدیما کوش آداسی، شهر پریه نه، شهر میلتوس کوش آداسی اشاره کرد. تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۱ دقیقا همه چیز را همانگونه که انتظار دارید پیش میبرد.

                                                      سواحل دیدنی کوش آداسی

سوالات متداول راهنمای سفر از قونیه به ازمیر

مدت زمان سفر از قونیه به ازمیر چقدر است؟

پرواز بدون توقف (مستقیم) یک طرفه بین ازمیر و قونیه حدود ۱.۲ ساعت طول می کشد.

فاصله پرواز ازمیر تا قونیه چقدر است؟

مسافت پرواز ازمیر تا قونیه ۴۷۴ کیلومتر است.

چه خطوط هوایی پروازهای بدون توقف (مستقیم) بین ازمیر و قونیه را ارائه می دهند؟

چندین شرکت هواپیمایی بین ازمیر و قونیه پرواز دارند. خطوط هوایی ارائه دهنده پروازهای بدون توقف (مستقیم) شامل SunExpress است.

کدام فرودگاه در ازمیر وجود دارد؟

ازمیر عمدتاً توسط عدنان مندرس ارائه می شود. اما فرودگاه های دیگری از جمله فرودگاه Cigli در این نزدیکی هست.

چه فرودگاه هایی نزدیک قونیه هستند؟

فرودگاه اصلی قونیه قونیه است. همچنین توسط نوشهیر کاپادوکیا، قونیه، زافر، ایسپارتا سلیمان دمیرل ارائه می شود.

آیا هنگام سفر بین ازمیر و قونیه می توان پروازها، اتوبوس ها و قطارها را در یک برنامه سفر ترکیب کرد؟

بله می‌توان روش‌های مختلف حمل‌ونقل را بین ازمیر و قونیه ترکیب کرد. استفاده از نه تنها پروازها، بلکه از قطارها و اتوبوس های بین ازمیر و قونیه نیز می تواند ماجراجویی های جدیدی را رقم بزند.

کدام خطوط هوایی بین ازمیر و قونیه پرواز دارند؟

در حال حاضر می توانید با خطوط هوایی ترکیش، پگاسوس، کورندون، رایان ایر، سان اکسپرس بین ازمیر و قونیه پرواز کنید.

چند فرودگاه در نزدیکی ازمیر وجود دارد؟

تعدادی فرودگاه در داخل و اطراف ازمیر وجود دارد. فرودگاه اصلی عدنان مندرس است و سایر فرودگاه های نزدیک شامل میلاس-بدروم، دالامان، دنیزلی چارداک، بین المللی میتیلن، جزیره ملی کیوس، بالیکسیر کوجا سیت، اوشاک هستند.

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی، خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تور مسکو روسیه نوروز 1401- آیا نوروز امسال بهترین زمان سفر به مسکو است؟

 

مسکو یکی از زیباترین شهرهای جهان به حساب می آید تعداد گردشگران زیادی را از همه کشورها جذب می کند. سالن‌های تئاتر، موزه‌ها، گالری‌های هنری و همچنین مکان‌های مختلفی را ارائه می‌کند که فرد می‌تواند در آن بنشیند و استراحت کند. بازدید از مسکو در اواخر ماه مارچ و ماه آوریل برای کسانی که می خواهند از زیبایی های طبیعت به درستی لذت ببرند بسیار مناسب است. علاقه مندان به خرید می توانند به دنبال فروشگاه های طراح باشند که بتوانند بهترین لباس های طراح را به راحتی تهیه کنند. حتی یک نفر هم می تواند بدون صرف هزینه زیاد به دنبال این کار باشد. این شهر در گذشته رابطه ای با شوروی دارد. این یکی از قدیمی ترین شهرهای روسیه است و تعداد n فعالیت برای گردشگران ارائه می دهد تا بتوانند بدون هیچ زحمتی از تعطیلات خود لذت ببرند.

مسکو نه تنها زیبا است، بلکه حتی یک شهر توسعه یافته است که تعداد چیزهایی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد تا آنها بتوانند احساس رضایت کنند. اما، پیشنهاد می شود برای اولین بار از این مکان دیدن کنید، سپس حتما در ماه آوریل برنامه ریزی کنید. به این دلیل است که مسکو در ماه آوریل واقعاً برای چشمان دلپذیر به نظر می رسد.

 

اگر قصد کرده اید که بلیط هواپیما و رزرو هتل روسیه ی خود را برای فصل بهار انجام دهید، باید این را بدانید که در آستانه ی فصل بهار این کشور هنوز هم به نسبت فصل قبلش خلوت است و با هجوم مسافران و جهانگردان مختلف روبرو نشده است.فصل بهار یک زمان دلخواه برای روس ها است. از هر لحظه از زندگی خود در طبیعت لذّت می برند. این زمانی است که مردم لباس های زیبا و رنگارنگ بتن می کنند واز گذراندن وقت خود در طبیعت لذت می برند. اگر قصد سفر با تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور کازان و تور سوچی را دارید، پیشنهاد میکنیم تور روسیه نوروز 1401 را از دست ندهید.

اگر می‌خواهید با خرید تور مسکو نوروز 1401 در ماه آوریل بدانید چه کاری انجام دهید، در اینجا چند فعالیت برای کشف پایتخت روسیه و آشنایی با تاریخ عمیق و معماری آن وجود دارد.

گشت و گذار در شهر

برای کشف شهر به شیوه ای مناسب، همیشه پیشنهاد می شود که گشت و گذار را با اتوبوس دو طبقه انجام دهید. بنابراین، اگر قصد دارید در ماه آوریل به مسکو سفر کنید، حتما بلیط دو روزه اتوبوس را انتخاب کنید تا از منظره دیدنی های باورنکردنی از اتوبوس سقف باز لذت ببرید. در مجموع 9 ایستگاه در اطراف مسکو وجود دارد که همه گردشگران را به راحتی جذب می کند.

 

• می توان برنامه سفر شخصی خود را از گشت و گذار تهیه کرد تا بتواند بدون هیچ زحمتی همه مکان ها را به خاطر بسپارد.

• به بازدیدکنندگان پیشنهاد می شود که به جاذبه های اصلی مانند میدان سرخ، کلیسای جامع و باغ الکساندرا و غیره نگاهی بیندازند.

• گردشگران می توانند به راحتی در هر نقطه از زمان به بیرون بروند. او می تواند به راحتی از 9 ایستگاه خارج شود.

• از صدا استفاده کنید زیرا بهترین اطلاعات را در اتوبوس ارائه می دهد.

 

• بلیط ها برای یک یا دو روز اعتبار دارند.

06fa4ae5-bdf3-479f-8640-8f556076416f

 

نمایی از کاخ کرملین مسکو

پیاده روی در شهر

با کمک راهنمای متخصص تور روسیه نوروز 1401 می توان مکان های دیدنی را پیدا کرد و تاریخچه ای که در آن قرار دارد را شناخت. هوای مسکو در ماه آوریل دلپذیر است، بنابراین مردم می توانند به راحتی از میدان سرخ، کرملین، مقبره لنین و همچنین کلیسای جامع سنت ریحان گنبدی پیازی و مکان های مختلف دیدن کنند. این مکان ها همه چیزهای مربوط به گذشته را بیان می کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی چیزهای مختلف را بدانند. در این فعالیت پیاده روی شهری، یک گروه کوچک 10 نفره تشکیل شده است تا بتوانند به درستی از مکان لذت ببرند. حتی به ایجاد یک محیط شخصی کمک می کند تا مردم بتوانند به راحتی از آن لذت ببرند.

 

• یک راهنمای محلی با گروه کوچک همراه می شود تا اطلاعات کاملی در مورد مکان ها و تاریخچه به آنها بدهد.

 

• همه علاقه مندان به تاریخ می توانند به راحتی از راهنما چیزهای مختلف مربوط به گذشته و همچنین حکایات فراوان را بدانند. به این دلیل است که این راهنماها تمام اطلاعات مربوط به مکان های مختلف در مسکو را دارند.

• حتماً از جاذبه های برتر مسکو مانند کلیسای جامع سنت باسیل، تئاتر بولشوی و کرملین دیدن کنید.

چه چیزهایی را برای مسکو در آوریل همراه خود داشته باشیم

در ماه آوریل، دمای شهرها نه خیلی سرد یا نه خیلی گرم است. زمان مناسبی برای بازدیدکنندگانی است که می خواهند بدون هیچ زحمتی فعالیت های مختلف را انجام دهند. اما، باید مراقب لباسی بود که آنها باید حمل کنند. آیا به این فکر می کنید که در ماه آوریل در مسکو چه بپوشید؟ در اینجا لیستی از لباس هایی که باید در سفر به همراه داشته باشید آمده است:

  • کت ترنچ آستر
  • کاپشن های زمستانی
  • شلوار جین
  • 5. پلیورهای پنبه ای و تاپ های آستین بلند

در زمان گشت و گذار، پیشنهاد می شود که فرد چکمه های مچ پا بلند یا کفش های ساپورت را انتخاب کند تا بتوانید مدت طولانی راه بروید و بتوانید تمام فعالیت ها را به راحتی انجام دهید.

سوالات متداول

برای سفر با تور مسکو سنت پترزبورگ به چه مدارکی نیاز داریم؟

اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار، ۲ قطعه عکس ۳*۴، بلیط و واچر هتل برای اخذ ویزای روسیه .

 

فاصله تهران تا روسیه با هواپیما چقدر است؟

پروازهای ورودی به روسیه به مسکو می باشند و بعد از ورود به مسکو می توان به سایر شهرهای روسیه مانند سنت پترزبورگ سفر کرد در این صورت پرواز به سمت مسکو از تهران تقریباً 4 ساعت طول می کشد و پرواز از مسکو به سمت سنت پترزبورگ حدوداً یک ساعت طول خواهد کشید.

در تور ترکیبی مسکو سن پترزبورگ در کدام شهر، برنامه تور آغاز می شود؟

در تور ترکیبی مسکو سن پترزبورگ اغلب در شهر مسکو برنامه های تور آغاز می شود

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی، خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سفر به تایلند در کرونا

راهنمای سفر به تایلند با تور خارجی

پس از ماه‌ها محدودیت‌های شدید سفر به دلیل همه‌گیری COVID-19، تایلند با کاهش برخی محدودیت‌های سفر و شرایط قرنطینه و اجازه دادن به گردشگران عادی برای ورود به این کشور، آماده بازگشت به حالت عادی است. دولت برنامه های Sandbox را معرفی کرده است که به مسافران واکسینه شده اجازه می دهد بدون قرنطینه با تور خارجی وارد کشور شوند.

راهنمای سفر به پوکت تایلند

خلیج‌های دنج جزیره با سواحل زیبای سفید برفی که توسط آب‌های آبی نافذ دریای آندامان شسته شده‌اند، کوه‌های مرتفعی که با رنگ‌های زمردی شاخ و برگ‌ها رنگ آمیزی شده‌اند و دامنه‌های جنگل‌های استوایی را در بر می‌گیرند، منظره‌ای کاملاً بت‌آور ایجاد می‌کنند. پوکت مکانی است که مردم در آن زندگی می‌کنند، کار می‌کنند و از تعطیلات راحت لذت می‌برند، یادآور مزارع برنج آراسته، مزارع مصنوعی از درختان نارگیل و استراحتگاه‌های مدرن است که در سراسر ساحل آن گسترده شده‌اند. .

چندین ساحل در پوکت وجود دارد. اینکه کدام یک را انتخاب کنید به سلیقه و توانایی شما بستگی دارد. این جزیره موج سواران و غواصان، عاشقان گلف و اسب سواری را به خود جذب می کند. علاقه مندان به تاریخ، فرهنگ و مذهب آسیای جنوب شرقی نیز حوصله این جزیره را نخواهند داشت، زیرا این جزیره گذشته ای غنی دارد که جاذبه های تاریخی و مذهبی آن گواه این موضوع است.

گردشگران پوکت را دوست دارند و برای فرصتی برای تفریح، از نمایش های مختلف دیدن می کنند – فولکلور، فوق مدرن و آنهایی که بسیار تند هستند. و بدون رفتن به رستوران‌ها و کافه‌هایی که در آن‌ها می‌توانید غذاهای اصیل عالی را که توسط بهترین سرآشپزهای محلی تهیه شده‌اند بچشید، حتی یک روز هم از یک خبره واقعی استراحت در پوکت کامل نمی‌شود.

استراحتگاه ها و سواحل پوکت

تفرجگاه های اصلی جزیره پوکت پاتونگ، کارون و کاتا هستند که در ساحل غربی آن واقع شده اند. سواحل عالی و مجهز هستند، اما در فصل های توریستی بسیاری از آنها شلوغ و بیش از حد پر سر و صدا هستند. برای کسانی که قدردان آرامش هستند، بهتر است به سواحل شمالی بروند، جایی که هنوز می توان گوشه های خلوت را پیدا کرد. زیباترین سواحل بکر نیز در پارک های ملی پوکت قرار دارند.

همه سواحل این جزیره عمومی هستند، اما دسترسی به برخی از آنها دشوار است: در مراکز تفریحی، منطقه ساحلی که مسیر دریا از طریق آن می گذرد، با هتل هایی متراکم ساخته شده است که قلمرو آنها گاهی اوقات فقط برای آنها قابل دسترسی است.

همه عاشقان شنا باید بدانند که امواج در سواحل پوکت بسیار بلند است. آنها به ساحل می روند و پس از آن به دریا می روند. به عنوان شناگر تنها در صورتی به دریا بروید که پرچم سبزی بر فراز ساحل در اهتزاز باشد.

محبوب ترین استراحتگاه جزیره، پاتونگ، در ۱۵ کیلومتری شهر پوکت واقع شده است. این شهر به خاطر سواحل شیب‌دار باشکوهش با شن‌های ریز درخشان در زیر نور خورشید، که در امتداد ساحل خلیجی دنج به طول ۲.۵ کیلومتر کشیده شده‌اند، شناخته شده است. دوستداران زندگی اجتماعی و شبانه دوست دارند اینجا بمانند. تعداد زیادی هتل در پاتونگ وجود دارد، انواع رستوران ها و کلوپ های شبانه

ساحل معروف ترین استراحتگاه پوکت که با درختان نخل مرزبندی شده است، توسط خیابانی به نام جاده بنگلا به دو قسمت تقسیم شده است. در انتهای قسمت جنوبی ساحل رودخانه ای وجود دارد که قایق های سنتی دم بلند تایلندی که تایلندی ها آن را ریا هانگ یائو می نامند در اسکله ها لنگر انداخته اند. گردشگران دوست دارند با این کشتی های عجیب و غریب به سواحل همسایه سفر کنند. قایق هایی که گردشگران را از کشتی های دریایی تحویل می دهند نیز به اسکله رودخانه لنگر انداخته اند

گردشگران تور تایلند ترجیح می دهند در قسمت شمالی منطقه ساحلی پاتونگ شنا کنند و در زیر نور آفتاب غرق شوند. در ساحل کابین دوش، توالت، نقاط اجاره ای برای صندلی های آفتابگیر و تخت های آفتابگیر وجود دارد. اجاره یک جفت تخت آفتابی و یک چتر برای شما ۲۰۰ بات هزینه دارد، اما همیشه جایی در ساحل وجود دارد که بتوانید روی یک حوله یا تشک بنشینید.

نمای دیدنی از سواحل پوکت

نمای دیدنی از سواحل پوکت

 پاتونگ نمی‌تواند به مکان‌های خوبی برای غواصی ببالد، اما فرصتی برای ستفریحات وجود دارد. موج سواران در فصل باران های موسمی به اینجا می آیند. با این حال، امواج در اینجا معمولا کم و طولانی هستند و بیشتر برای مبتدیان شنا و فعالیت های آبی مناسب هستند.

یک پارک زوربینگ در دو دقیقه از ساحل واقع شده است. در اینجا می توانید با غلتیدن از بالای تپه در یک بادکنک بزرگ بادی، از آن لذت ببرید. در هنگام فرود، متوجه خواهید شد که سقوط آزاد به چه معناست،طول مسیر ۱۹۰ متر است که طولانی ترین مسیر در پوکت است. این سرگرمی برای کودکان از سن ۶ سال نیز در دسترس است. به هر حال، استراحت با بچه ها در سرگرمی درخشان پاتونگ کاملاً امکان پذیر است. سواحل اینجا مسطح است، در مراکز خرید مناطق ویژه کودکان با جاذبه ها وجود دارد. بهترین ساحل محلی برای تعطیلات خانوادگی لوما است، یک پارک سایه دار کوچک در مجاورت آن است که در آن یک زمین بازی رایگان وجود دارد. تمام خانواده علاقه مند به رفتن به گالری خرید Banana Walk هستند، جایی که می توانید مینی گلف را در زمین بازی در فضای باز با منظره ای باشکوه از دریا بازی کنید.

در شمال پاتونگ یک نوار سه کیلومتری از ساحل استراحتگاه کارون امتداد دارد. بخشی از قلمرو ساحلی، که Karon Nui نام دارد، توسط مجموعه هتل مجلل Le Meridien Phuket Beach Resort اشغال شده است، و در امتداد به اصطلاح ساحل بزرگ، مناطقی با صندلی های آفتابگیر، چترها، کافه ها، غرفه های فروش غذاهای ساده تایلندی وجود دارد.

هتل مریدین بیچ ریزورت

هتل مریدین بیچ ریزورت

 هتل های تایلند

ایلند شگفت انگیزترین کشور در شرق آسیا است. تایلند مسافران پرشماری را از سراسر جهان به خود جذب می کند. از سواحل شنی سفید رنگ در جنوب تایلند گرفته، تا صخره های مرجانی و کوهستان، جنگل های شمال این کشور. در سال های اخیر باتوجه به حضور گردشگران پرشمار در تایلند امروزه انواع اقامت گاه ها و هتل ها در نقاط مختلف این کشور دیده می شوند. از هتل های خوب تایلند میتوان به هتل دوآنجیت، هتل ایندرا ریجینت تایلند و هتل هتل ای وان و هتل بایوک اسکای و هتل رویال کلیف اشاره کرد. این هتل ها و دیگر هتل های شهر بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
راهنمای کامل سفر به ازمیر، از جمله محبوب ترین جاذبه ها، ایمن بودن سفر به ازمیر و اینکه آیا برای بازدید از این شهر به ویزای توریستی ترکیه نیاز دارید، در ادامه مطلب بخوانید.

 

شهر زیبا ازمیر دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و توریستی خاص خود می باشد. شهر ازمیر به نام "مروارید دریای اژه" نیز شناخته می شود. شهر ازمیر ترکیه با داشتن حال و هوای دریای اژه، سواحل دارای پرچم آبی، طبیعتی زیبا، دهکده هایی دوست داشتنی و اماکن مشهور تاریخی، خوش آمدگوی گردشگران و مسافران به این شهر است. شهر ازمیر دارای اماکن مختلف، مناطق سنتی و مناطق ساحلی برای بازدید می باشد. یکی از پر بازدیدترین نقاط در ازمیر شهر چشمه است که با دریای آبی، سواحل طلایی و ورزش های آبی بسیار طرفدار دارد و از دیدنیهای چشمه ازمیر می توان بناهای تاریخی مانند شهر تاریخی افسوس و جزایر اطراف چشمه مانند جزیره خیوس اشاره کرد.

بازدیدکنندگان ازمیر می‌توانند تعدادی ورزش و فعالیت‌های آبی مانند قایقرانی، ماهیگیری، غواصی، موج‌سواری، و تورهای قایق در سواحل اطراف را در آب‌های دریای اژه انجام دهند. کسانی که با کودکان سفر می کنند می توانند از پارک آبی وسیع واقع در حومه شمالی ازمیر استفاده کنند.

دومین شهر بزرگ ازمیر راهی عالی برای شروع تور ترکیه است. مردم محلی و گردشگران از سراسر اروپا این شهر را در ماه های اوج تابستان از ژوئن تا آگوست پر می کنند. پس از گذراندن یک روز کامل در ازمیر و بازدید از تمام مناظر، زمان حرکت به شهر ساحلی بعدی کوش آداسی فرا رسید.

کوش آداسی پایگاه بسیاری از مناظر و شهرهای دیگر نزدیک است - خرابه‌های رومی افسس ، شهر سلجوک و شهر تپه‌ای شیرینس است. تماشای غروب آفتاب در سواحل این شهر یکی از محبوبترین کارهایی است که گردشگران انجام می دهند. تور کوش آداسی فرصت مناسبی برای سفر شما و دیدار از جاهای دیدنی شهر کوش آداسی ترکیه است. توجه داشته باشید و اگر اهل بازی ها و تفریحات آبی هستید بهتر است با خرید یا رزرو تور ارزان کوش آداسی آژانس مسافرتی الفبای سفر به آنها سر بزنید

ساعت و فاصله زمینی و هوایی ازمیر تا کوش آداسی

ساعت و فاصله زمینی و هوایی ازمیر تا کوش آداسی

هزینه سفر به ازمیر ترکیه

برای سفر به ازمیر چقدر پول نیاز خواهید داشت؟ شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه 399 لیر (47 دلار) برای تعطیلات خود در ازمیر هزینه کنید ، که این میانگین قیمت روزانه بر اساس هزینه سایر بازدیدکنندگان است. برای صرف غذا در یک روز و 77 لیر(9.14 دلار) برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین ، میانگین قیمت هتل در ازمیر برای یک زوج لیر381 (45 دلار) است. بنابراین ، سفر به ازمیر برای دو نفر به مدت یک هفته به طور متوسط 5588 لیر(661 دلار) هزینه دارد. همه این میانگین قیمت های سفر از سایر مسافران جمع آوری شده است تا به شما در برنامه ریزی بودجه سفر خود کمک کند با این حال پیشنهاد می کنیم که حتما به لینک درج شده (تور ازمیر) مراجعه کنید و بدانید که چگونه می توان به ارزان ترین حالت ممکن وارد ازمیر شد. البته از این نکته هم نباید پذشت قیمت سفر زمینی به ازمیر با نوع هوایی آن نیز هم متفاوت است. با این حال اگر تور ازمیر خریداری نمایید مطمئنا از نظر هزینه صرفه جویی هایی خواهید کرد.

حمل و نقل از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی

اتوبوس

شرکت حمل و نقل ای تو بی ترانسفر (A2BTranfers ) گزینه های حمل و نقل مختلفی را از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی و بالعکس در اختیار مسافران قرار داده است.شرکت کوش آداسی ترانسفر (Kusadasi Transfers) سرویس های منظمی به صورت ۲۴ ساعته از فرودگاه نزدیک از جمله ازمیر، بدروم و دالامان به کوش آداسی ارائه می دهد، همچنین امکان رزرو آنلاین اتوبوس در وبسایت این شرکت فراهم است.

شرکت هوپا (Hoppa.com) یکی دیگر از شرکت های بین المللی حمل و نقل است که کار جابه جایی مسافران را فرودگاه ازمیر به کوش آداسی را انجام می دهد.

تاکسی

با استفاده از تاکسی در یک ساعت از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی خواهید رسید. نرخ آن نیز توسط تاکسیمتر محاسبه می شود. توجه داشته باشید بسیاری از راننده ها ممکن است از تاکسی متر استفاده نکنند تا هزینه ای بیشتری مسافر دریافت کنند؛ یا آنکه تاکسیمتر را روشن کرده و از مسیرها طولانی بروند تا میزان کرایه را افزایش دهند.

اجاره اتوموبیل

اگر به طور خانوادگی یا گروهی به کوش آداسی سفر می کنید شاید بهترین گزینه اجاره اتوموبیل باشد.شرکت های مختلفی در فرودگاه ازمیر هستند که خدمات اجاره خودرو را به مسافران ارائه می کنند.

قطار

استفاده از قطار برای جا به جایی بین این 2 شهر کار آسانی نیست چرا که نزدیک ترین ایستگاه آن در 18 کیلومتری شهر قرار دارد که البته می توانید از آنجا از اتوبوس یا تاکسی استفاده کنید.

مسافت ازمیر تا کوش آداسی در نقشه

مسافت ازمیر تا کوش آداسی در نقشه

آیا می توانم از ازمیر به کوش آداسی رانندگی کنم؟
بله فاصله رانندگی بین ازمیر تا کوش آداسی 94 کیلومتر است. رانندگی از ازمیر تا کوش آداسی تقریباً 1 ساعت و 10دقیقه طول می کشد.

قطار یا اتوبوس از ازمیر به کوش آداسی؟
بهترین راه برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی، اتوبوسی است که 1 ساعت و 49 دقیقه طول می کشد و 2 تا 7 یورو هزینه دارد. از طرف دیگر، می‌توانید تمرین کنید که هزینه آن ۱ تا ۵ یورو است و ۲ ساعت و ۴۶ دقیقه طول می‌کشد.

چگونه بدون ماشین از ازمیر به کوش آداسی سفر کنم؟
بهترین راه برای رفتن از ازمیر به کوش آداسی بدون ماشین اتوبوس است که 1 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد و 2 تا 7 یورو هزینه دارد.

فاصله ازمیر تا کوش آداسی چقدر است؟
فاصله ازمیر تا کوش آداسی 62 کیلومتر است. مسافت جاده 94 کیلومتر است.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی، خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر| www.alefbatour.com

راهنمای سفر از ازمیر به کوش آداسی ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تور قشم نوروز 1401

:: بازدید از این مطلب : 70

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

تور مشهد نوروز 1401 ❀ | الفبای سفر

تورهای مشهد نوروز 1401

:: بازدید از این مطلب : 69

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

وان، شهری که از لحاظ تاریخی مهم است زیرا قبل از اینکه بعداً توسط بیزانس، سلجوقیان و عثمانی فتح شود، پایتخت پادشاهی اورارتو و ارمنستان بوده است، بنابراین مطمئناً معماری باستانی بسیار جالبی را در اطراف وان ترکیه خواهید یافت.
از جزیره خوش منظره آکدامار و کلیسای جامع صلیب مقدس ارمنی قرن دهم آن گرفته تا قلعه مهیب وان، در زیر، راهنمای کامل سفر با لیستی از کارهای عالی که باید انجام دهید، و تمام اطلاعاتی که برای سفر به وان، ترکیه نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.
از طرفی نزدیکی وان به مرز ایران و سفر به صورت زمینی به آنجا اهمیت این شهر را بسیار زیاد کرده است و برای کسب اطلاعات شما مسافران تور وان قصد داریم تا فاصله وان تا استانبول و سایر شهرهای ترکیه به همراه بزرگترین و مهم ترین شهرهای ایران را ذکر نماییم

حرکت از استانبول به وان ترکیه

فاصله وان تا استانبول با هواپیما

سریع ترین و توصیه شده ترین راه برای رسیدن از استانبول به وان، پرواز به فرودگاه فریت ملن وان است. حدود 6 پرواز بین دو شهر وجود دارد که هر روز از ساعت 9:15 صبح تا 5:45 بعد از ظهر توسط خطوط هوایی ترکیش و پگاسوس انجام می شود.
سفر با هواپیما از استانبول به وان باید حدود 2 ساعت طول بکشد و هزینه آن 50 تا 60 دلار است که بسیار منطقی است. پس از رسیدن به فرودگاه، می توانید با تاکسی جلوی ترمینال به مرکز شهر وان با حدود 20 TRY بروید. بنابراین اگر تور استانبول را خریداری کردید و دنبال سفر به وان بودید می توانید از اطلاعات درج شده استفاده نمایید.

فاصله وان تا استانبول با هواپیما

مسافت وان تا استانبول

فاصله وان تا استانبول با اتوبوس

همچنین می‌توانید از استانبول به وان با اتوبوس بروید، اما رسیدن به آنجا بیش از ۲۲ ساعت طول می‌کشد، بنابراین ایده‌آل نیست. بعلاوه، هزینه اتوبوس 40 دلار است که فقط 10 دلار ارزان تر از سوار شدن به هواپیما است، بنابراین من به شما توصیه می کنم در عوض از هواپیما استفاده کنید.
اگر اصرار دارید سوار اتوبوس شوید، هر روز 10 اتوبوس بین 2 شهر از ساعت 10:30 صبح تا 4:45 بعد از ظهر تردد می کنند. اتوبوس از ایستگاه اتوبوس مرکزی استانبول حرکت می کند و شما را در عرض یک روز به ایستگاه اتوبوس وان می رساند.

سفر از آنکارا به وان، ترکیه

فاصله آنکارا تا وان با هواپیما

آنکارا هم همینطور. می توانید به راحتی از فرودگاه اسنبوگا آنکارا پرواز کنید تا در حدود 1.5 ساعت به وان برسید. حدود 4 پرواز مستقیم در روز از ساعت 07:55 صبح تا 4:10 بعد از ظهر وجود دارد و هزینه آن نیز حدود 50 دلار برای شما خواهد بود.

فاصله آنکارا تا وان با اتوبوس

روزانه حدود 8 اتوبوس از ایستگاه اتوبوس آنکارا آستی به ایستگاه اتوبوس وان از ساعت 11:30 صبح تا 10:30 شب تردد می کنند. کل سفر باید حدود 18 ساعت طول بکشد و برای هر نفر 34 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت.

فاصله وان تا آنکارا با هواپیما

فاصله وان تا آنکارا ترکیه

چگونه به اطراف وان، ترکیه برویم

به مسافران تور ترکیه به مقصد وان لازم است این موضوع ذکر شود که برای جاذبه های توریستی در مرکز شهر وان مانند قلعه وان یا موزه وان، تقریباً می توانید پیاده روی کنید، اما برای مکان هایی مانند جزیره آکدامار، باید با حمل و نقل عمومی بروید.

شهرهای بزرگ نزدیک وان ترکیه

این لیستی از شهرهای بزرگ نزدیک به وان ترکیه است. یک شهر بزرگ معمولاً حداقل 200000 نفر جمعیت دارد و اغلب می توانید به یک فرودگاه اصلی پرواز کنید. اگر نیاز به رزرو پرواز دارید، نزدیکترین فرودگاه به وان ترکیه را جستجو کنید. همچنین می‌توانید شهرهایی را در فاصله 4 ساعت از وان، ترکیه (یا 3 ساعت یا 2 ساعت یا 1 ساعت) جستجو کنید یا به طور کلی شهرهای بیشتری را در نزدیکی وان ترکیه جستجو کنید.

183 کیلومتر تا ارومیه ایران
208 کیلومتر تا بتمن ترکیه
212 کیلومتر تا ایروان ارمنستان
241 کیلومتر تا موصل عراق
241 کیلومتر تا ارزروم ترکیه
258 کیلومتر تا تبریز، ایران
262 کیلومتر تا اربیل عراق
282 کیلومتر تا دیاربکر ترکیه
330 کیلومتر تا بوکان ایران
765.6 کیلومتر تا تهران ایران

مسیر تبریز وان

مسیر تبریز تا وان

فاصله وان تا دیگر شهرهای ترکیه

استانبول 1.187  آنکارا 857  ازمیر 1300  بورسا 1.161 
آدانا 666  غازیانتپ 505  قونیه 875  چانکایا 856 
آنتالیا 1.030  باغجیلار 1.195   دیاربکر 261  قیصری 632 
اوسکودار 1.183  باغچه لیویر 1.194  عمرانیه 1.174  مرسین 724 
اسنلر 1.194  اسکی شهیر 1.039  کراباغلار 1300  مورات پاشا 1.025 
شانلی اورفا 395  مالاتیا 406  سلطانگزی 1.196   مالتپه 1.169 
ارزروم 229  سامسون 642  بتمن 192  قهرمان ماراش 526 
آتاشهیر 1.174  شیشلی1.186  دنیزلی 1.146  باتیک 867 

 

زمان رانندگی از وان ترکیه به استانبول ترکیه چقدر است؟
زمان سفر معمولی برای این مسیر 17 ساعت و 32 دقیقه بود. مدت زمان رانندگی از وان ترکیه به استانبول ترکیه بستگی زیادی به سرعتی که طی می کنید، مسیری که طی می کنید و زمانی که ترک می کنید دارد. پیوندی که در ادامه می‌آید، زمان‌های رانندگی را با جزئیات زمان‌های تخمینی در روز، ساعت یا دقیقه نشان می‌دهد

فاصله وان ترکیه تا استانبول ترکیه بر حسب مایل و کیلومتر چقدر است؟
یک سفر جاده ای ثبت شده اخیر 964.66 مایل یا 1552.47 کیلومتر بوده است. مسافت وان ترکیه تا استانبول ترکیه البته بستگی زیادی به مسیری که طی می کنید و نوع مسافت مورد نیاز دارد. پیوند زیر محاسبات مسافتی را ارائه می دهد که مسافت مستقیم و مسافت رانندگی را بر حسب مایل و کیلومتر شرح می دهد



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
سفر به مسکو در نوروز برای خیلی ها این سوال است که آیا از نظر آب و هوایی و شرایط مناسب است یا خیر، اگر قصد سفر با تور روسیه نوروز را دارید همراه ما باشید.

سفر به مسکو برای ایرانیان در نوروز

مسکو یکی از زیباترین شهرهای جهان به حساب می آید تعداد گردشگران زیادی را از همه کشورها جذب می کند. سالن‌های تئاتر، موزه‌ها، گالری‌های هنری و همچنین مکان‌های مختلفی را ارائه می‌کند که فرد می‌تواند در آن بنشیند و استراحت کند. بازدید از مسکو در  اواخر ماه مارچ و ماه آوریل برای کسانی که می خواهند از زیبایی های طبیعت به درستی لذت ببرند بسیار مناسب است. علاقه مندان به خرید می توانند به دنبال فروشگاه های طراح باشند که بتوانند بهترین لباس های طراح را به راحتی تهیه کنند. حتی یک نفر هم می تواند بدون صرف هزینه زیاد به دنبال این کار باشد. این شهر در گذشته رابطه ای با شوروی دارد. این یکی از قدیمی ترین شهرهای روسیه است و تعداد n فعالیت برای گردشگران ارائه می دهد تا بتوانند بدون هیچ زحمتی از تعطیلات خود لذت ببرند.
مسکو نه تنها زیبا است، بلکه حتی یک شهر توسعه یافته است که تعداد چیزهایی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد تا آنها بتوانند احساس رضایت کنند. اما، پیشنهاد می شود برای اولین بار از این مکان دیدن کنید، سپس حتما در ماه آوریل برنامه ریزی کنید. به این دلیل است که مسکو در ماه آوریل واقعاً برای چشمان دلپذیر به نظر می رسد. همراه ما باشید برای نحوه گردش و سفر به مسکو در بهار و نوروز.

مسکو روسیه در نوروز

مسکو در نوروز

کارهایی که باید در ماه آوریل در مسکو انجام دهید

اگر می‌خواهید با خرید تور مسکو نوروز در ماه آوریل بدانید چه کاری انجام دهید، در اینجا چند فعالیت برای کشف پایتخت روسیه و آشنایی با تاریخ عمیق و معماری آن وجود دارد

گشت و گذار در شهر مسکو

برای کشف شهر به شیوه ای مناسب، همیشه پیشنهاد می شود که گشت و گذار را با اتوبوس دو طبقه انجام دهید. بنابراین، اگر قصد دارید در ماه آوریل به مسکو سفر کنید، حتما بلیط دو روزه اتوبوس را انتخاب کنید تا از منظره دیدنی های باورنکردنی از اتوبوس سقف باز لذت ببرید. در مجموع 9 ایستگاه در اطراف مسکو وجود دارد که همه گردشگران را به راحتی جذب می کند.
• می توان برنامه سفر شخصی خود را از گشت و گذار تهیه کرد تا بتواند بدون هیچ زحمتی همه مکان ها را به خاطر بسپارد.
• به بازدیدکنندگان پیشنهاد می شود که به جاذبه های اصلی مانند میدان سرخ، کلیسای جامع و باغ الکساندرا و غیره نگاهی بیندازند.
• گردشگران می توانند به راحتی در هر نقطه از زمان به بیرون بروند. او می تواند به راحتی از 9 ایستگاه خارج شود.
• از صدا استفاده کنید زیرا بهترین اطلاعات را در اتوبوس ارائه می دهد.
• بلیط ها برای یک یا دو روز اعتبار دارند.

گشت و گذار و پیاده روی در مسکو

گشت و گذار و تفریح در مسکو در نوروز

پیاده روی در شهر مسکو

با کمک راهنمای متخصص تور روسیه نوروز می توان مکان های دیدنی را پیدا کرد و تاریخچه ای که در آن قرار دارد را شناخت. هوای مسکو در ماه آوریل دلپذیر است، بنابراین مردم می توانند به راحتی از میدان سرخ، کرملین، مقبره لنین و همچنین کلیسای جامع سنت ریحان گنبدی پیازی و مکان های مختلف دیدن کنند. این مکان ها همه چیزهای مربوط به گذشته را بیان می کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی چیزهای مختلف را بدانند. در این فعالیت پیاده روی شهری، یک گروه کوچک 10 نفره تشکیل شده است تا بتوانند به درستی از مکان لذت ببرند. حتی به ایجاد یک محیط شخصی کمک می کند تا مردم بتوانند به راحتی از آن لذت ببرند.
• یک راهنمای محلی با گروه کوچک همراه می شود تا اطلاعات کاملی در مورد مکان ها و تاریخچه به آنها بدهد.
• همه علاقه مندان به تاریخ می توانند به راحتی از راهنما چیزهای مختلف مربوط به گذشته و همچنین حکایات فراوان را بدانند. به این دلیل است که این راهنماها تمام اطلاعات مربوط به مکان های مختلف در مسکو را دارند.
• حتماً از جاذبه های برتر مسکو مانند کلیسای جامع سنت باسیل، تئاتر بولشوی و کرملین دیدن کنید.

 

دانستنی های سفر به مسکو

هزینه سفر به روسیه

مترو مسکو روسیه

چه چیزهایی را برای مسکو در نوروز همراه خود داشته باشیم

در ماه آوریل، دمای شهرها نه خیلی سرد یا نه خیلی گرم است. زمان مناسبی برای بازدیدکنندگانی است که می خواهند بدون هیچ زحمتی فعالیت های مختلف را انجام دهند. اما، باید مراقب لباسی بود که آنها باید حمل کنند. آیا به این فکر می کنید که در ماه آوریل در مسکو چه بپوشید؟ در اینجا لیستی از لباس هایی که باید در سفر به همراه داشته باشید آمده است:
•کت ترنچ آستر
•کاپشن های زمستانی
•شلوار جین
•5. پلیورهای پنبه ای و تاپ های آستین بلند
در زمان گشت و گذار، پیشنهاد می شود که فرد چکمه های مچ پا بلند یا کفش های ساپورت را انتخاب کند تا بتوانید مدت طولانی راه بروید و بتوانید تمام فعالیت ها را به راحتی انجام دهید.

وسایل مورد نیاز سفر به مسکو

لوازم مورد نیاز سفر به روسیه در بهار

 

تور روسیه نوروز

تور مسکو نوروز



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ر استانبول نوروز

تور استانبول نوروز 1401 ❀ | الفبای سفر

تورهای استانبول نوروز 1401

:: بازدید از این مطلب : 87

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

برای سفر به ترکیه چه چیزهایی لازم است

برای سفر به ترکیه چه چیزهایی لازم است

در استانبول ، می توانید سوار کشتی مسافری شوید و در عرض یک ساعت بین اروپا و آسیا حرکت کنید. هر روز ، ناوچه ای از کشتی ها مردم محلی را به تنگه بسفر و بر فراز دریای مرمره منتقل می کنند و در حالی که می روند ، بوق های آوازی به صدا در می آورند.

صفر تا صد سفر به ترکیه

در استانبول ، می توانید سوار کشتی مسافری شوید و در عرض یک ساعت بین اروپا و آسیا حرکت کنید. هر روز ، ناوچه ای از کشتی ها مردم محلی را به تنگه بسفر و بر فراز دریای مرمره منتقل می کنند و در حالی که می روند ، بوق های آوازی به صدا در می آورند. سرویس های صبحگاهی با قایق های ماهیگیری کوچک و کشتی های بزرگ کانتینری ، همگی با گله مرغ های در حال نعره در آبراهه ها مشترک هستند. هنگام غروب آفتاب ، مناره های باریک و گنبدهای بیزانسی شهر قدیم در برابر آسمانی صورتی تیره و تار به نقش برجسته می شوند - این جادویی ترین مکان شهر است. البته ترکیه فقط استانبول نیست بلکه هر شهر آن زیبایی های خود را دارد جادوی سواحل آنتالیا، مارماریس، بدروم و کوش آداسی و حس گرواز در کاپادوکیا همه و همه در این سرزمین ایجاد می شوند. اما برای اینکه در تور ترکیه دچار مشکل نشویم چه چیزهایی برای سفر به ترکیه لازم است؟

 

برای سفر به ترکیه چه مدارکی لازم است؟

برای سفر به ترکیه ویزا لازم نیست اما می بایست پاسپورت دارای حداقل ۷ ماه اعتبار باشد.

در ادامه موارد دیگری هم ذکر شده اند که میتوان گفت برای داشتن اکثر آنها هیچ الزامی وجود ندارد اما بهتر است همراه خود داشته باشید

·       واچر رزرو هتل

·       بلیت هواپیما

·       قرارداد خرید تور ترکیه

·       کتابچه راهنمای کشور ترکیه

·       گواهینامه رانندگی بین‌المللی (درصورتی‌که قصد کرایه ماشین در ترکیه را دارید)

·       بیمه‌ مسافرتی

 

شرایط سفر به ترکیه در کرونا

·       افرادی که قبلا واکسن دریافت کرده و طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند، از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به آدرس https://vcr.salamat.gov.ir/  ثبت‌نام کنند.

·       آدرس اینترنتی کارت دیجیتال واکسن حاوی QR-Code حداکثر یک روز پس از ثبت‌نام به افراد پیامک می‌شود.

·       هنگام ثبت‌نام، ورود دقیق اطلاعات گذرنامه شامل نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و شماره گذرنامه ضروری است.

·       در صورتی که نام و نام خانوادگی انگلیسی با گذرنامه دقیقا منطبق نباشد یا شماره گذرنامه نادرست وارد شود، ممکن است از ورود افراد به کشور مقصد جلوگیری شود.

·       ۱. ارائه گواهی منفی تست PCR از آزمایشگاه‌های موردتایید مرجع سلامت وزارت بهداشت

سایر شرایط ورود برای ورود به ترکیه

هنگام ورود به ترکیه ، مسافران و خدمه هواپیمایی تحت یک چک پزشکی کوتاه از جمله کنترل دما قرار می گیرند. افرادی که هیچ علامتی از خود نشان نمی دهند می توانند به سفر خود ادامه دهند.

بازدیدکنندگانی که تست کرونای آنها مثبت است ، در یک مرکز درمانی که توسط مقامات ترکیه تعیین شده است و یا در یک مرکز درمانی خصوصی به انتخاب مسافر تحت درمان قرار می گیرند.

 

 

برای سفر به ترکیه چه چیزهایی لازم است【 موارد لازم در شرایط کرونا】

برای سفر به ترکیه چه چیزهایی لازم است【 موارد لازم در شرایط کرونا】

 

اشیای ممنوعه در سفر به ترکیه

در ترکیه چه اقدامات ایمنی برای حفاظت از مردم در نظر گرفته شده است؟

علاوه بر محدودیت های سفر COVID-۱۹ ، دولت ترکیه اقدامات متعدد ایمنی عمومی را برای محافظت از مردم در نظر گرفته است.

دولت برای جلوگیری از ورود مسافرانی که تهدیدی برای مردم برای ورود به کشور محسوب می شوند ، افرادی را که درخواست ویزای الکترونیکی و ویزا دارند با بررسی سوابق سابقه کیفری بررسی می کند. با این حال ، این امر بر مسافران دارای سوابق جزئی تأثیر نمی گذارد و هدف آن محدود کردن فعالیت های تروریستی و خطر فعالیت های جنایی خشونت آمیز یا خطرناک است.

 

کد هس چیست؟

کد هس (HES) خصوصی یک کد شخصی است که برای کاهش حضور و جلوگیری از حضور مسافران با علائم مثبت یا تماس با بیمار مثبت در پروازهای داخلی و بین المللی در شرایط کنترل شده، توسط وزارت بهداشت ترکیه اجرا می شود.

HES مخفف (Hayat Eve Sığar) در زبان ترکی است که به معنی (Life Fits Into Home) در انگلیسی است ، هس کد به شما کمک می کند تا با خیال راحت وضعیت خطر Covid-۱۹ خود را با افراد و موسسات برای فعالیت هایی مانند مسافرت و حمل و نقل به اشتراک بگذارید. داشتن یک کد معتبر HES (Hayat Eve Sığar) هنگام خرید بلیط اتوبوس ، قطار ، هواپیما ، مسافرت از راه دور و سفر بین شهرهای ترکیه و داخل آن اجباری است.

نکته: در صورتی که فرم را به درستی پر نکرده اید یا اظهارات گمراه کننده ای ارائه دهید ممکن است با مجازات های اداری و قانونی روبرو شوید یا اجازه ورود به ترکیه را نداشته باشید.

سفر به استانبول ترکیه با چه ایرلاین هایی انجام می شود

اگر به دنبال تور استانبول ارزان در شرایط کرونا هستید باید گفت این سفر با پروازهای پگاسوس، ترکیش، ایران ایر، کیش ایر، قشم ایر، معراج، زاگرس و ماهان از تهران به صورت مستقیم برگزار می شود.

 

سوالات متداول

یا در صورت انقضا می توان کد جدید HES را به دست آورد؟

بله ، شما می توانید با دنبال کردن مراحل مشابه در زمان انقضا کد هس، کد HES جدید ایجاد کنید.

آیا در این ایام کرونایی میتوان به استانبول رفت؟

بله منتها میبایست از ۷۲ ساعت پیش از پرواز به یکی از آزمایشگاه های مورد تایید ایرلاین مورد نظر رفته و جواب منفی تست کرونای خود را ارائه نمایید.

آیا پکیج تور ترکیه همان بلیط هواپیما ترکیه و رزرو هتل در ترکیه است؟

هنگامی که اقدام به رزرو یا خرید پکیج ترکیه می کنید، برای شما مجموعه بلیط هواپیما ترکیه، هتل ترکیه و خدماتی از قبل طراحی شده همانند گشت شهری و تورهای گردشگری جهت بازدید از جاذبه های گردشگری ترکیه در نظر گرفته می شود، ولیکن خرید بلیط هواپیما ترکیه و یا رزرو هتل در ترکیه شامل خدمات خاص و ویژه ای نمی شود. بنابراین چنانچه علاقه دارید که شهر را بگردید و یا از ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوید، می بایست اقدام به خرید پکیج ترکیه از آژانس الفبای سفر نمایید.

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری الفبای سفر الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

۶ کاری که حتما باید در سفر به آلانیا و آنتالیا انجام دهید

آنتالیا تنوعی از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است. اگر از عاشقان ساحل و دریا هستید پیشنهاد می کنیم به یکی از مناطق بلک، لارا و یا کمر بروید و در سواحل داغ آن جا پیاده روی کنید و آفتاب بگیرید و حتی در آنجا به تماشای غروب آفتاب بنشینید. آنتالیا برای دوست داران تاریخ هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد. وجود مناطق تاریخی زیاد در آنتالیا باعث شده این شهر برای علاقمندان به اماکن تاریخی و باستان شناسان هم جذابیت بسیاری داشته باشد. آلانیا نیز که در نزدیکی آنتالیا قرار دارد دیگر جای دیدنی و محبوب ترکیه است که نباید سفر به آنجا را از دست داد و قطعا این سفر با تور آلانیا ویژگی های متفاوت و جذابتری خواهد داشت. همراه ما باشید برای ۶ فعالیتی که نباید در این دو شهر از دست بدهید.

به ساحل کلئوپاترا بروید

ساحل اصلی آلانیا، مناظر شگفت انگیزی از قلعه با پس زمینه کوه های توروس ارائه می دهد. پیاده روی در این ساحل با لایه‌هایی از شن‌های آب بکر، مطمئناً یکی از کارهایی است که باید در آلانیا انجام دهید. بعد از اینکه از موج سواری خود در امواج ملایم تا متوسط ​​لذت بردید، کافه ها و کلبه های ساحلی جذابی وجود دارد که می توانید در آنها استراحت کنید.

ساحل کلئوپاترا

در قلعه سرخ آلانیا به تاریخ سفر کنید

یکی از شگفتی های ترکیه، با بازدید از قلعه آلانیا، تاریخ زنده می شود. ساختار قرن سیزدهمی کنونی بر روی ویرانه های پیشین بیزانس، هلنیستی و حتی رومی ساخته شده است. برج‌ها و آب انبارهایی وجود دارند که از دوران قبل از میلاد هنوز پابرجا هستند.

این سایت مهم باستان شناسی سزاوار زمان قابل توجهی برای کاوش است و مطمئناً مورخ پنهان را در شما آشکار خواهد کرد. لطفاً کلیسای بیزانسی سنت جورج و منظره پانورامای آن را از دست ندهید. از آنجایی که دیوار قلعه حدود ۶٫۵ کیلومتر در ۱۴۰ برج قرار دارد، اگر قصد دارید آن را به طور کامل بپوشانید، حتماً وسایل خود را برای پیاده روی یک روزه تهیه کنید. این قطعا یکی از بهترین کارهایی است که در آلانیا انجام می شود.

در غار دملاتاس ماجراجویی کنید

غار دملاتاس که یک غار معجزه آسا است، رطوبت بالایی دارد که آن را برای درمان بیماری های تنفسی ایده آل می کند. غار ۵۰ متری به طور طبیعی رطوبت ۹۶ درصد را با محتوای دی اکسید کربن بالا حفظ می کند. این تنظیم در کنار دمای ثابت، آن را برای درمان بیماری‌های شبه آسم ایده‌آل می‌کند و به طور جالبی آن را به یکی از بهترین کارهایی که در آلانیا ترکیه می‌توان انجام داد، تبدیل می‌کند. دوره های درمانی ۲۱ روزه در دسترس است که در آن بیمار روزانه ۳ تا ۵ ساعت را به عنوان بخشی از رژیم در غار می گذراند.

به موزه باستانشناسی آنتالیا بروید

موزه آنتالیا در سال ۱۹۲۲ پس از جنگ جهانی اول تأسیس شد. از بسیاری از آثار با پیشینه تاریخی یافت شده در این منطقه محافظت می کرد. مهمترین قطعات و مصنوعات با ارزش را می توان در اینجا یافت، مانند مجسمه هایی که قبلاً در دوره روم وجود داشته است، به ویژه آنهایی که در شهر قدیمی Perge یافت شده اند.

این موزه در سال ۱۹۸۸ جایزه ‘موزه سال شورای اروپا’ را دریافت کرد. در اینجا در موزه، نمایش مجموعه بزرگ باستان شناسی برای عصر برنز بیزانس و موزاییک سلوکیا را نیز خواهید دید.

بازدید از آبشارهای آنتالیا

قطعا تور آنتالیا به ساحل و تاریخ ختم نمی شود و اگر دوست دارید از مکانی به مکان دیگر بروید و مسیری را با آبشارهای نفس گیر طی کنید. آنتالیا به شما اجازه می دهد تا شاهد زیبایی آبشاری باشید که دقیقا در وسط شهر قرار دارد. آبشارهای دودن به دو دسته تقسیم می‌شوند، آبشار دودن بالا و آبشار دودن پایین.

یک غار در آبشار Upper Duden وجود دارد که هنگام حرکت از محل خود به بازاری که پشت آبشار قرار دارد می توانید آن را کشف کنید. این مکان یک مکان محبوب برای پیک نیک است. سپس آبشار Lower Duden سقوط خود را از صخره سقوط به سمت دریای مدیترانه ۴۰ متر به طور مستقیم که در آن شما همچنین مجاز به قایق سواری سقوط می کند.

آبشار دودن

حس پرواز در تله کابین تله فریک تجربه کنید

اگر تاریخ و سواحل این دو شهر را حسابی دیدید برای یک سواری شاد در آلانیا تله‌فریک بروید. این تله کابین شما را از سمت شرقی ساحل به دماغه قلعه می برد. در میان کارهایی که باید در آلانیا انجام دهید، این سواری به شدت توصیه می شود که شما را با منظره ۳۶۰ درجه بدون مانع از خلیج آنتالیا پذیرایی کند. سعی کنید در هنگام غروب آفتاب سواری کنید تا در پس زمینه کوه های توروس شاهد همین حرکت باشید.

تله فریک آلانیا

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بهترین هتل های مسکو روسیه را بشناسید

بهترین هتل های مسکو روسیه را بشناسید

اقامت در هتل های روسیه از جمله مواردی است که مورد توجه گردشگران تور روسیه قرار می گیرد. باتوجه به این که روسیه یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی برای ایرانیان می باشد، تعداد قابل توجهی از مسافران ترجیح می دهند تا با رزرو هتل 5 ستاره در روسیه، با یک تیر چند نشان زده و علاوه بر لذت بردن از سفر به روسیه، کیفیت سفرشان را با اقامت در یک هتل لوکس 5 ستاره بالاتر ببرند و خاطراتی خوبی را برای خود در ذهن ثبت کنند. هرچند که باز وجود هتل های خوب 3 و 4 ستاره در مسکو شرایطی را فراهم کرده تا مسافرانی که چه تور عادی چه تور لحظه آخری خریداری می کنند با سلیقه و دارایی های متفاوت بتوانند سفر خوبی داشته باشند.

 

هتل های 5 ستاره مسکو

هتل رادیسون رویال مسکو

هتل پنج ستاره رادیسون رویال مسکو در تقاطع خیابان های کوتوزوسکی پروسپِکت و نووی آربات قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی ونوکووا حدود 31 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در حدود 35 کیلومتر می باشد. همچنین هتل رادیسون رویال مسکو در حدود 65 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دوموده ‌دوو فاصله دارد. هتل رادیسون رویال به عنوان یکی از آسمان خراش های معروف مسکو روسیه هم شهرت دارد. این هتل بخاطر قرار گیری در نزدیکی رود مسکوا، منظره ای زیبا را به مهمانان خود نمایش می دهد. همچنین طراحی داخلی واحدهای اقامتی لوکسی و تازه بازسازی و تجهیز شده نیز، سفری خوش را برای گردشگران رقم می زند. در هتل رادیسون رویال 11 رستوران و چهار بار در حال فعالیت می باشند. رستوران های هتل انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، دریایی و دیگر غذاهای بین المللی را به همراه نوشیدنی و اسنک های بسیاری، سرو می کنند. ساعت تحویل اتاق در هتل رادیسون رویال مسکو از ساعت 15:00 و ساعت تخلیه نیز تا ساعت 13:00 بعد از ظهر ممکن است. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نمی باشد.

بهترین هتل های مسکو روسیه را بشناسید

هتل پنج ستاره رادیسون رویال مسکو

 

هتل بروسکو مسکو 

هتل 5 ستاره بروسکو مسکو، یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های روسیه است. هتل بروسکو مسکو دسترسی قابل قبولی به نقاط مختلف شهر مسکو روسیه دارد و خدماتی مثل اینترنت، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، و سالن کنفرانس را به مهمانان و گردشگران ارائه می دهد.

اتاق‌های هتل بروسکو دارای تلویزیون، تهویه مناسب، میز، کتری و حمام اختصاصی می باشند. کارکنان هتل بروسکو نیز حداقل به 2 زبان روسی و انگلیسی تسلط داشته و این هتل پذیرش 24 ساعته نیز دارد و اقامتی راحت را برای مهمانان فراهم می کند.

 

هتل گلدن رینگ مسکو

یکی دیگر از پیشنهادات ما در تور مسکو هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو است که یکی از بهترین هتل های روسیه می باشد و اتاق های بسیار زیبا را با دکوراسیونی کلاسیک به گردشگران تور روسیه هدیه می کند. این هتل دو رستوران با چشم انداز پانوراما و اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، WiFi رایگان دارد. حمام های هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو دارای تنپوش، دمپایی و لوازم بهداشتی هتلی می باشند. همچنین این هتل تا ایستگاه مترو Smolenskaya پنج دقیقه و به صورت پیاده روی فاصله دارد.

بهترین هتل های مسکو روسیه را بشناسید

نمای دیدنی از هتل گلدن رینگ

 

بهترین هتل های ستاره مسکو

هتل باتشوگ کمپینسکی

اولین هتل غربی که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی وارد بازار مسکو شد، Baltschug بود که اکنون بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد. با اشغال مکانی درست در آن سوی رودخانه، از کرملین، سنت باسیلز و میدان سرخ، بهتر از این نمی‌توانست در قلب شهر قرار گیرد، اما به اندازه کافی دورتر باشد تا فضایی از صلح و آرامش را حفظ کند. اکثر اتاق‌ها که در چند سال گذشته تحت بازسازی گسترده‌ای قرار گرفته‌اند، منظره‌ای به این منظره شهری نمادین دارند. همه آنها بسیار راحت با هر آنچه که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید مبله شده اند. لوازم بهداشتی مولتون براون، روپوش های ضخیم کرکی، تختخواب های فوق العاده راحت. دکور شیک است، اما نه بیش از حد – لوسترهای مورانو بنفش در لابی ممکن است بسیار دور به نظر برسند، اما در واقع بسیار زیبا هستند. در Baltschug Grill غذاهای بین‌المللی، به‌علاوه برخی از غذاهای خاص، از جمله بیف استروگانف ارائه می‌شود، که مطمئناً در روسیه باید آن‌ها را امتحان کنید.

هتل رویال مسکو

این هتل تنها 20 دقیقه با ماشین تا مرکز نمایشگاهی کروکوس فاصله دارد. این هتل دارای وای فای رایگان، رستورانی با غذاهای اروپایی و روسی و پذیرش و تاکسی 24 ساعته است. اتاق‌های شیک و مجهز به تهویه مطبوع دارای قسمت نشیمن و کار، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای با کانال‌های تلویزیون پرداختی و مینی‌بار هستند. حمام شامل دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. وسایل اتو، حمام و کتری برقی در صورت درخواست در دسترس هستند. کارکنان میز تور SK Royal Hotel مسکو می توانند در مورد گشت و گذارها مشاوره ارائه دهند. برای راحتی میهمانان یک دستگاه پول نقد نیز در محل ارائه شده است. فرودگاه بین المللی شرمتیوو 19 کیلومتر تا هتل اس کی رویال مسکو فاصله دارد. مرکز خرید و سرگرمی محبوب RIO1 تنها 20 متر با هتل فاصله دارد. همچنین در نزدیکی آن یک Oceanarium و سینما قرار دارد. اتوبوس‌های شاتل رایگان به ایستگاه متروی Altufevo از مرکز خرید ریو در دسترس هستند.

 

هتل ودنیک کلاب

از فرصت‌های تفریحی مانند استخر روباز فصلی استفاده کنید یا از یک تراس و باغ دیدن کنید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان، کمک تور/بلیت، و کباب‌پزی اشاره کرد. از یک وعده غذایی در رستوران لذت ببرید، یا در آن بمانید و از خدمات اتاق هتل (در ساعات محدود) استفاده کنید. روز خود را با نوشیدنی در بار/سالن به پایان برسانید. صبحانه های پخته شده هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 صبح با پرداخت هزینه در دسترس هستند. امکانات ویژه عبارتند از میز پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان، و صندوق امانات در میز پذیرش. خودتان را در خانه در یکی از 64 اتاق با یخچال. اتاق ها دارای بالکن خصوصی هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان برای ارتباط شما در دسترس است. حمام ها دارای وان و لوازم بهداشتی رایگان هستند. هتل Vodnik Club واقع در Dolgoprudny، 15 دقیقه با ماشین تا موزه شاهین و معبد ناجی الهی فاصله دارد. این هتل ساحلی 6.5 مایل (10.4 کیلومتر) تا پارک Lianozovskiy و 6.6 مایل (10.6 کیلومتر) تا موزه تاریخ Lobnya فاصله دارد.

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور روسیه، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

 

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()