چرا سفر به آنتالیا بین ایرانیها پر طرفدار است؟
نوشته شده توسط : admin

در بین ایرانیها در سالهای اخیر، سفر به شهر آنتالیا محبوبیت زیادی پیدا کرده، اما آنتالیا به غیر از آب و هوای مطلوب چه جذابیتهای در خود نهفته دارد؟ با آژانس مسافرتی الفبای سفر برخی از این موارد را بررسی می کنیم.

 

پارکهای آبی آنتالیا با تمامی امکانات

 

پارکهای آبی آنتالیا با تمامی امکانات و وسایل مجهز برای هر گردشگری یک روز پر از شادی و هیجان را می سازد. یکی از پارکهای آبی به نام دیدمان، که در دهه 19 میلادی در شرق این شهر ساخته شد به یک محل پر طرفدار در بین گردشگران تبدیل شد.

انواع وسایل سرگرم کننده در پارک آبی مانند سرسرها در این پارک وجود دارد، همچنین وجود جکوزی و تماشای مناظر سرسبز اطراف از دیگر مزایای پارک آبی دیدمان است. آتلانتیس نیز نام یک پارک آبی محبوب دیگر در آنتالیا است که در حومه شهر قرار دارد که در آنجا گردشگران در سفر با تور لحظه آخری آنتالیا علاوه بر شنا و آفتاب گرفتن، به خوردن غذاهای خوش طعم ترکی می پردارند از و گذراندن یک روز خود در این محل لذت می برند.

 

 پارک های آبی در آنتالیا

 

 

مراکز خرید آنتالیا با مغازهای متنوع

 

مراکز خرید آنتالیا یک محل رویایی برای کسانی است که علاقه زیادی برای گذراندن وقت در مراکز تجاری و پاساژها دارند. تنوع مغازها در مراکز تجاری آنتالیا به حدی است که هر کس به دنبال هر نوع جنس و کالایی برای خرید باشد آن را پیدا خواهد کرد.

مراکز خرید که جزو نقاط دیدنی آنتالیا هستند، همچنین بهترین جا برای خرید هر نوع سوغات است و به علت متنوع بودن و تعداد فروان مغازه ها، خرید سوغات را برای هر کس آسان می کند. از قهوه های معروف ترک گرفته تا انواع پوشاک، کیف و کفش، طلا، لوازم آرایش، عطر و.. در  این مراکز تجاری به آسانی خواهید یافت.

علاوه بر گشت وگذار در مراکز تجاری آنتالیا، رستوانها و کافی شاپ های اطراف مراکز خرید به ویژه خیابان آتاتورک این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا یک بعد از خرید خود و رفع خستگی یک غذاهای محلی مانند کباک ترکی را میل کرده و لذت ببرید.

 

 

مراکز خرید آنتالیا 

 

سافاری در آنتالیا و یک روز مهیج

 

سافاری در آنتالیا بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال تفریحات هیجان انگیز هستند. برای سافاری در دل دامان طبیعت این شهر دیدنی، با استفاده از موتور و جیپها توسط تورهای مختلف، یک روز فراموش نشدنی برای خود بسازید.

عبور از میان جادههای کوهستانی، جنگل و طبیعت و یا روستاها و تپه های سر سبز و یا عبور از میان رودخانه های کوچک یک تجربه لذت بخش است و این که برای سافاری تنها استفاده از کلاه ایمنی کفایت کرده و به آموزش خاصی نیاز ندارید. لارا، کمر و کپرو کانیون از جاهای مشهور آنتالیا برای سافاری هستند. اکنون که با چند جاذبه توریستی آنتالیا آشنا شدید، بلیط ارزان آنتالیا را برای خود و خانوادتان رزرو کنید و یک سفر به  یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

اما چگونه سفر به آنتالیا را آغاز کنید ؟ برای این کار با کارشناسان آژانس  مسافرتی الفبای سفر در ارتباط باشید. الفبای سفر همه امکانات و موارد لازم برای سفر با تور آنتالیا پاییز 97 را برای شما فراهم می کند.

 

 سافاری در آنتالیا

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور آنتالیا 97 , قیمت تور آنتالیا , بلیط آنتالیا , بلیط آنتالیا ارزان , بلیط ارزان آنتالیا , تور آنتالیا با قطار , تور زمینی آنتالیا , قیمت بلیط آنتالیا , تور مسافرتی آنتالیا , تور گردشگری آنتالیا , هزینه تور آنتالیا , خرید تور آنتالیا , رزرو تور آنتالیا , رزرو آنلاین تور آنتالیا , خرید آنلاین تور آنتالیا , نرخ تور آنتالیا , تور آنتالیا پاییز 97 , تور آنتالیا مهر 97 , تور آنتالیا آبان 97 , تور آنتالیا آذر 97 , تور ارزان آنتالیا , تور لحظه آخری آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: